waaaah..

hola! fan vad seg min blogg är, fan vad segt mitt liv är..  eller? ajaa, igår bjöd adam mig på bio, såg i am number four, den var ganska bra, lite som en blandning mellan någon sci-fi serie och twilight, men ja den funkade väl :)
har förressten anmält mig till moppekurs som är under påsklovet nu och har fått hem pluggsakerna, det är dyngmycket jag ska kunna! men jag får endå inte övningsköra i trafik försen jag fått mitt körkortstillstånd som kommer om en månad typ.. yay, och jag fyller ju år om 10 dagar haha, tänkte kolla lite skor nu på brandos.se och se ifall det finns något lockande där, och om man har tur så kanske man kan få beställa hem ett par, (troligtvis inte) men lägger nog upp lite bilder på skor sen när jag kollar klart, haha, men pusshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0