-



kom hem för ett tag sedan från maxi, fick skjuts hem, följde med josse dit och köpte hårfärg, henner hår är ju orange nu så hon skulle försöka fixa till det, hoppas det blir bra!
igentligen skulle jag färgat på henne men jag måste plugga.. yes!

vad tycker ni om min lilla hejsan ''skylt'' jag gjorde nu i photoshop, blir ju faktist lite roligare då, eller vad säger ni?

imorse kom jag iallafall sent till skolan och väl där hade vi sv/so där vi skriver noveller, skrev halva idag, den är än så länge på 2 och ½ sida men mer blir det, och juste som jag sa igår så får jag ju mitt moppekort snart, har haft lektioner och sådär på påsklovet och nästa vecka så ska jag övningsköra 3 ggr i trafiken sen får jag boka tid för teoriprov, woho!

igår var jag ju föressten inne på rebeckas salong, ska köpa löshår snart, ska bara slinga mitt hår lite ljusare först, fyllde ju år i fredags ( bilder på presenter kommer sen ) och då fick jag 300 av mormor och morfar och så har jag klippt gräs, rensat ogräs och städat på mammas och pappas jobb, så än så länge har jag ca 400 kr och då ska jag antingen jobbe mer eller lägga till ungefär 200 från barnbidraget, alltså så kostar löshåret 900, aldrig haft så dyrt förut men får väl hoppas att det blir bra, claras är ju dösnyggt!

men nu ska jag skriva en uppsats om narkotika, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0