Tävling hos linn!


Nu är jag med i en till tävling denna gången även om en SKITSNYGG earcuff, exakt sån som jag alltid letar efter, men jag hittar det aldrig! och när jag väl gör det så har jag absolut inga pengar, jag har faktist aldrig vunnit någonting asså verkligen ingenting, inte ens en liten lottodragning aldrig något godis på liseberg elel rliknande, jag har inget turnummer för jag är ett otursbarn, haha men om ni också  vill va med i tävlingen och tävla om skitsnygga smycken så gå in här!

http://illusioner.devote.se/blogs/9589770/--taevling---vinn-ett-valfritt-smycke-.htm



btw, någon som vet hur man gör tex en text till en länk? som den till linns blogg här skulle vara smart att bara kunna trycka på den, hjälpa mig någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0