p-stav, check!



idag har jag satt in min p-stav, så himla skönt att äntligen ha det gjort! hade tid på ungdomsmottagningen vid kvart över 11 så fick lägga på bedövningssalvan klockan 9 alltså två timmar innan, vi gick dit och som ni ser på den andra bilden så stor som blodfläcken är, så tjock var den äckliga saken som dom stack in i mig, det gjorde ganska int, men endå inte, det kändes mest konstigt, jag kände lixom staven tryckas in och det var väldigt obehagligt..
ni som har frågor ang min p-stav fråga bara så svarar jag mer än gärna!



lite större än vanliga nålar ...
och jag som var spruträdd också haha, låg och spände mig helatiden!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför satte du in en p-stav?

2011-04-24 @ 23:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0