Min minsta voffsing får stå för bilden, ha...

img_9538 (MMS)

Min minsta voffsing får stå för bilden, haha så fult hon ligger! Hejsan, var ett tag sen, eller? Är tillbaka nu iallafall och kan bas säga att jag faktist är ganska stolt över mig själv nu, har pluggat massor och lämnat i saker som jag också har fått beröm för och nu sitter jag på bussen Påväg hem från josse med mycket gott städhumör! Och det är inte ofta det händer ska ni veta haha! På lördag sover jag antagligen hos Clara eller någon annan och drar kanske på borgsmo grejen. Jaja mer om det imorn. Måste bara säga att jag ÄLSKAR vädret nu, solen är Påväg ner och det är varmt och blåser inte och imorn ska det bli  11+ lördag 10+ och på söndag 9+ helt underbart! Men nu ska jag snart av i rece där min fader står och väntar, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0