Bild från imorse på bussen haha, sitter nu...

img_4973 (MMS)

Bild från imorse på bussen haha, sitter nu på bussen Påväg hem från josse igen fast idag är det inte lika fint väder har spöregnat ena minuten och den andra så är det stekande sol? Cyklade iallafall ner till livs i Svärtinge och köpte lite godis och va även med robin som nu Har moppe, AVUNDSJUK! låg och kollade gamla klassfoton från när dom var små och fotade josse lite, haha så störd <3  Och nu är det ju så att jag fyller år om exakt 14 dagar, alltså 2 veckor! WOHO! och om jag sköter mig bra nu då kan jag kanske börja med moppesakerna nu yeees! Ska ju få min systers gamla, kymco vitality sport, skitful haha men jag blir glad över vd hg får men ny ska jag prata med Adam i telen, han väntarsdå puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0